Jaarcijfers Zwitserleven 1999 tonen substantiële groei

Amstelveen, 21 juni 2000

Verzekeraar centraliseert beleggingsactiviteiten
Jaarcijfers Zwitserleven 1999 tonen substantiële groei
Zwitserleven Nederland heeft het boekjaar 1999 met goede resultaten afgesloten. De verzekeraar realiseerde een groei in omzet, premie-inkomen en winst. Zwitserleven profiteert van een duidelijke verschuiving in de markt van verzekeringen met resultatendeling naar beleggingsverzekeringen. Om groei in dit segment verder te stimuleren heeft moedermaatschappij Swiss Life Group de beleggingsactiviteiten gecentraliseerd en is Swiss Life Asset Management (SLAM) opgericht. Hierdoor ontstaat een ‘asset manager' van meer dan NLG 140 miljard met meer mogelijkheden voor research en analyses.

De omzet van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen