Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 21-06-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 21-06-2000 Politieberichten van 20/6 t/m 21/6 (13.00 - 07.00 uur)

Sneek: inbraak sportcomplex
Tussen maandagvond en dinsdagochtend is ingebroken in een sportcomplex aan de Molenkrite. Via het hockeygebouw zijn de inbrekers het pand van de tennisvereniging binnengekomen. Dit ging gepaard met nogal wat vernielingen. Ontvreemd is snoepgoed en een munttelefoon. Een 37-jarige inwoner van Sneek heeft aangifte gedaan. De technische recherche zal een onderzoek instellen. Ook bleek ingebroken te zijn bij de atletiekvereniging. Een geldkistje is ontvreemd en de kassalade geforceerd. Ook is kratje frisdrank weggenomen. De aangifte zal nog worden opgenomen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen