Politiebericht Utrecht: district Vecht en Venen

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 21-06-2000

Politiebericht Utrecht: district Vecht en Venen, 10.00 uur
Auto boven de Vecht

MAARSSEN Op de Langegracht in Maarssen parkeerde een 60-jarige inwoner van Baarn gistermiddag zijn voertuig. Bij zijn terugkomst bleek de auto aan de rol te zijn gegaan. Hij had zijn voertuig niet op de handrem en/of in de versnelling gezet. Als gevolg daarvan hing de auto met de rechtervoorzijde boven de Vecht. Er moest een garagebedrijf aan te pas komen om de auto zonder schade weer op zn vier wielen te zetten.

Aanrijding letsel

VREELAND Een 25-jarige inwoonster van Amsterdam reed over de provinciale weg N201 in Vreeland. Zij stopte voor het rode verkeerslicht bij de kruising met de Singel Vreeland. Voor haar stond op de linkerrijstrook een personenauto met een dertigjarige bestuurder uit Hedel.

Toen het verkeerslicht op groen sprong schrok de 25-jarige vrouw van een onbekend gebleven rode personenauto die plots naar links uitweek. Door de schrik week de vrouw uit, remde krachtig waardoor haar remmen blokkeerden en kwam zij tot stilstand tegen het voertuig van de automobilist uit Hezel. De vrouw raakte bij de aanrijding gewond aan haar gezicht. De ambulance kwam ter plaatse en verzorgde haar gezicht. Zij hoefde niet naar het ziekenhuis.

Aanrijding

DE MEERN - Op de Rijksstraatweg in Harmelen vond gisteravond een aanrijdingh plaats tussen een 26-jarige motorrijder uit Woerden en een 48-jarige tractor met een bestuurder uit Harmelen. De motorrijder reed met zijn motorfiets over de Rijksstraatweg. Voor hem reed een tractor met daaraan gekoppeld een harkmachine. Op het moment dat de motorrijder de tractor wilde inhalen, haalde net een onbekend gebleven motorrijder hem in. De man uit Woerden schrok hier zo van dat hij naar rechts uitweek, tegen de harkmachine aanreed en ten val kwam. Met de ambulance werd hij naar het UMC gebracht. Hij mocht dezelfde dag het ziekenhuis verlaten. Hij had slechts lichte verwondingen.