2Support ontwikkelt 'match making' portal Anite IT Personnel

Datum nieuwsfeit: 21-06-2000

2Support ontwikkelt 'match making' portal bij Anite IT Personnel
Nieuwegein, juni 2000 - - De 2Support Group is door Anite IT Personnel Ltd. geselecteerd als leverancier van hun totale weboplossing. Anite IT Personnel
- onderdeel van de Anite Group - verzorgt in nauwe samenwerking met haar cliënten intensieve rekrutering en Human Resouces-advies in Groot-Brittannië en Ierland. Voor het optimaliseren van het rekruteringsproces ontwikkelde en implementeerde de 2Support Group een portal site die 'interactief werven en solliciteren' mogelijk maakt.

Opdrachtgevers (klanten van Anite IT Personnel) en kandidaten kunnen zich via de portal site registreren en respectievelijk hun ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen