Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 21-06-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 21-06-2000 Persbericht district Land van Cuijk

LEKKEND VAT IN VRACHTAUTO De brandweer van Cuijk is dinsdagmiddag enkele uren doende geweest met het schoonspuiten van de weg. Een vrachtwagen geladen met vaten waarin stroopachtige vloeistof zat maakte op de A73 een noodstop waardoor waarschijnlijk een vat is omgevallen. De vrachtwagen was op weg naar een bedrijf aan de Grotestraat in Cuijk. Daar aangekomen werd de chauffeur door verschillende automobilisten aangesproken omtrent de lekkage. Vanaf de A 73 tot de Grotestraat bleek een spoor van de substantie op de weg te liggen. Alle wegen zijn door de brandweer van Cuijk schoongespoten.

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL Een 38 jarige man uit Eindhoven is dinsdagavond rond 18.30 uur gewond geraakt bij een verkeersongeval op de A 73 onder Boxmeer. Vermoedelijk is hij de macht over het stuur kwijtgeraakt toen hij zijn telefoon naast de passagiersstoel wilde pakken. Hij sloeg met zijn auto enkele malen over de kop en kwam tot stilstand in een sloot. Hij is met onbekend letsel naar het ziekenhuis in Boxmeer gebracht. Een 36 jarige inwoonster van s Gravenhage is woensdagmorgen rond 11.30 uur gewond geraakt bij een verkeersongeval op de A 73 onder Boxmeer. Zij raakte door onbekende oorzaak in de middenberm waardoor ze de macht over het stuur verloor. Hierna schoof zij door naar de rechterberm en kwam uiteindelijk via het talud op de kop op de vluchtstrook tot stilstand. Het slachtoffer is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht.

INBRAAK IN WONING In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een woning aan de Kuulotterstraat in Landhorst. Nadat een deur was opengebroken is een gedeelte van de woning doorzocht. De bewoners missen een la van een kast waarin enkele portemonnees en persoonlijke papieren lagen. De totale schade is nog onbekend.

DIEFSTAL AUTO Woensdagmorgen is tussen 11.45 en 12.15 uur in Sint Anthonis een Volkswagen transporter gestolen. De auto, kenteken 69-VG-SG, stond geparkeerd aan de Merret in Sint Anthonis.