Concert 'Backstreet Boys in concert' te zien bij Mr Zap

BACKSTREET BOYS IN CONCERT BIJ MR ZAP

Capelle aan den IJssel, 20 juni 2000

Deze maand zijn de 'Backstreet Boys in concert' te zien bij Mr Zap

Deze maand zendt Mr Zap meerdere malen de live opnamen van het vorig jaar opgenomen concert van de Backstreet Boys in New York in het 'New Amsterdam Theatre' uit. Dit concert was ter ere van hun veelbelovende 2e Amerikaanse album 'Millennium'.

Het unieke van de concerten bij Mr Zap is dat deze integraal en digitaal worden uitgezonden. Dit betekent dat de audiokwaliteit op CD-niveau te beluisteren is wanneer de abonnee zijn/haar Mr Zap-box aansluit op de eigen muziekinstallatie.

Het 1e album 'Jive' van de Backstreet Boys heeft de prestigieuze Diamond Award opgeleverd van de R.I.A.A. (Recording Industry Association of America), wat een verkoop vertegenwoordigd van meer dan
10 miljoen albums alleen al op het Amerikaanse continent.
Backstreet Boys In Concert geeft niet alleen de fans de gelegenheid om de groep te zien optreden, maar Nick Carter, Howie Dorough, Kevin Richardson, A.J. McLean en Brian Littrell - geven de fans ook impressies achter de schermen wanneer de sterren zich in New York City begeven.

De Backstreet Boys behoren tot de bekendste popgroepen van deze tijd en hebben over de gehele wereld diverse hitlijsten gedomineerd. In totaliteit hebben de jongens al ruim 28 miljoen albums verkocht in 45 verschillende landen. Tophits als 'I'll Never Break Your Heart', 'Everybody' (Backstreet's Back) en 'All I Have To Give' hebben al platina opgeleverd.

Backstreet Boys In Concert op Mr Zap zijn te zien op: Datum Tijdstip
22 juni 20:00 tot 21:30 uur
24 juni 15:30 tot 17:00 uur
30 juni 20:00 tot 21:30 uur

Mr Zap zal in de toekomst meerdere concerten van diverse popartiesten gaan uitzenden.

Het Mr Zap-aanbod is rechtstreeks te verkrijgen in de verzorgingsgebieden van alle kabelmaatschappijen in Nederland die zich bij Mediakabel hebben aangesloten.

Mediakabel biedt naast Mr Zap een uitgebreid en uniek dienstenpakket op het gebied van techniek, programmering, klantenservice en marketing aan alle geïnteresseerde kabelmaatschappijen in Nederland. De acht kabelmaatschappijen die aan Mediakabel zijn gelieerd, zijn: Multikabel, UPC KabelTV & Telecom B.V. (voorheen Eneco), Essent Kabelcom B.V., UPC Nederland, ZeelandNet B.V., N.V. Nutsbedrijven Maastricht, Kabeltex B.V. en De Alkmaarse Kabel. Deze kabelmaatschappijen bedienen gezamenlijk 2 miljoen huishoudens in Nederland. Daarnaast neemt Casema een deel van de diensten van Mediakabel af.

Noot voor redacties