Overheden richten zich wereldwijd op electronic government

KPMG

22-06-2000
Overheden richten zich wereldwijd op electronic government
Overheden maken zich in toenemende mate op voor 'electronic government'. Onder druk van zowel burgers, het bedrijfsleven als andere overheidsinstellingen werken overheden wereldwijd hard aan de invoering van nieuwe technologieën en samenwerking met de private sector om te komen tot een betere elektronische toegankelijkheid van het overheidsapparaat. Dit blijkt uit wereldwijd onderzoek van KPMG onder overheidsinstellingen. Bijna de helft van de onderzochte overheidsinstellingen geeft aan dat het beleid erop is gericht om zeer nauw samen te werken met de private sector bij het leveren van publieke, on-line dienstverlening.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen