EnergieNed: KPN-topman begeleidt energieliberalisering

Datum nieuwsfeit: 22-06-2000
EnergieNed

Voormalig KPN-topman Wim Dik gaat versnelling energieliberalisering begeleiden

Vandaag heeft minister Jorritsma van Economische Zaken in het Nederlands Congrescentrum in Den Haag het startsein gegeven voor het Platform Versnelling Energieliberalisering. Het platform gaat ervoor zorgen dat de overgang naar de vrije energiemarkt in Nederland soepel verloopt. In het platform zijn de overheid, de energiebranche, het bedrijfsleven en andere relevante partijen vertegenwoordigd. Het platform staat onder voorzitterschap van prof. ir. W. Dik, voormalig voorzitter van de raad van bestuur van KPN en oud-staatssecretaris van Economische Zaken.

De energiemarkt wordt geliberaliseerd en verandert daardoor ingrijpend. Binnen enkele jaren ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen