Océ-Technologies kiest Windows 2000-technologie

Datum nieuwsfeit: 22-06-2000
Océ-Technologies B.V. kiest Windows 2000-technologie voor hoogvolume Océ DPS400 Document Printing System

Schiphol-Rijk/Brussel, 22 juni 2000 - Océ-Technologies heeft Windows
2000-technologie gekozen voor haar nieuwe Océ DPS400 Document Printing System. De Océ DPS400 is een printer voor grote volumen en is onder andere geschikt voor 'Printing-on-Demand'. Het is tevens het eerste product in een familie van veelzijdige hoogvolume digitale printsystemen van Océ Document Printing Systems die zijn ontworpen voor volledige interoperabiliteit met Windows 2000-omgevingen.

De huidige documentproductie-omgevingen moeten in staat zijn zowel hardcopies als elektronische bestanden te kunnen reproduceren. Dit vereist dat digitale copiers ook binnen netwerken ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen