Merlin Stone spreekt tijdens Customer Loyalty Congres 2000

Datum nieuwsfeit: 22-06-2000
De primeur voor Nederland: Prof. Merlin Stone spreekt tijdens ‘Het Customer Loyalty Congres 2000’

Op 22 juni 2000 vindt in het Renaissaince Hotel Amsterdam ‘Het Customer Loyalty Congres 2000’ plaats. Een middagcongres voor én door marketing professionals, die zich in dit dynamische en hectische tijdperk bezig houden met stevige klantrelaties. Hiervoor zijn zij ongetwijfeld op zoek naar optimale mix van traditionele marketing, one-to-one marketing en nieuwe media. Tijdens dit congres krijgen deelnemers uitgebreide en praktische antwoorden op vragen als ‘hoe bereik ik deze optimale mix? En hoe pak ik dit aan?’ Exclusief voor dit congres wordt de key-note speech verzorgd door Prof. Merlin Stone dé leading expert op het gebied van customer management en Co-Auteur van de best-seller over relatiemarketing: ‘Up Close & Personal: CRM @ Work’. Een primeur voor Nederland!

Paul Ostendorf schetst baanbrekend toekomstbeeld
Tijdens dit congres bijt Paul Ostendorf de spits af. Hij is o.a. Futuroloog, Trendwatcher, Corporate Technical Officer, Cap Gemini Nederland en oprichter van de stichting ‘Electronic highway Platform Nederland’. Hij heeft baanbrekende inzichten en weet de ontwikkelingen op ICT gebied te vertalen naar toekomstige veranderingen voor de marketeer.
Key-note speech: Prof. Merlin Stone
Na deze insprirerende en boeiende blik in de toekomst wordt de key-note speech, exclusief voor dit congres, verzorgd door Prof. Merlin Stone. Hij geeft o.a. aan hoe trends en ontwikkelingen vertaald kunnen worden in praktische customer loyalty strategieën. Hoe het e-tijdperk de manier verandert waarop ondernemingen klanten managen én hoe klanten deze bedrijven managen. Ook staat prof. Merlin Stone stil bij de consequenties hiervan voor de traditionele marketing mix en de interne organisatie.
Ruime aandacht voor de professionele praktijk
Reacties op key-note speech, vertaling naar de praktijk en ervaringen met professioneel customer loyalty management worden besproken door marketing experts van toonaangevende organisaties, zoals:
· Manfred Bik, Hoofd Marketing en Communicatie, Robeco Groep
· Drs. Alfred Levi, Commercieel Directeur, Procter & Gamble
· Barend Michels, Manager Service Management, Pon’s Automobielhandel

Deelname en inschrijving
Dit congres is bestemd voor marketing professionals die zich bezighouden met klantenrelaties en acteren op strategisch management niveau. De kosten van deelname bedragen ƒ 1.095=. Deelnemers aan de Customer Loyalty Simulation betalen voor deelname aan het congres slechts ƒ 595,-. Voor inschrijving kan contact worden opgenomen met het Congressecretariaat ‘Het Customer Loyalty Congres’, Meike Vastert, Conference Manager, telefoon (040) 297 48 34 of mail naar: (mail@euroforum.nl).
Organisatie
De Customer Loyalty Simulation en Het Customer Loyalty Congres 2000 zijn een initiatief van:
PTT Post Nederland
De organisatie en uitvoering is in handen van:
MCC Nederland
De overige partners zijn:
Adfo Direct, Adformtie, Den Haag Media Groep, DMSA, Geo-marktprofiel, Omnidata en Origin Eindhoven, 4 april 2000
Persinformatie
Congresinformatie: Barbara Geurtsen, marketing-coördinator, telefoon 040-297 27 20 Informatie over Customer Loyalty Simulation: Esther Menken, MCC Nederland, 020- 43 00 151

Bijlage:
Prijs uitreiking ‘Customer Loyalty Simulation’
Voorafgaand aan ‘Het Customer Loyalty Congres 2000’ vindt de ‘Customer Loyalty Simulation’ plaats. Dit is een jaarlijks terugkerende competitie waarin een team van
4 personen hun meest gedurfde visie op klantenbenadering toetsen aan de praktijk. Het dwingt de spelers om anders na te denken. Tegelijkertijd worden de effecten van de gekozen strategie zichtbaar. Tijdens het congres wordt de finale gespeeld en wordt het winnende team bekend gemaakt. De basis van de ‘Customer Loyalty Simulation’ is een praktijksimulatie die in nauwe samenwerking met PTT Post is ontwikkeld.