Dienstenbond houdt tweede vergadering over EDS-CAO 2001

Dienstenbond CNV

CAO-NIEUWS

Tweede Ledenvergadering voorstellen EDS-CAO 2001

Zoals u weet zijn we bezig met een ronde door het land om de concept-voorstellen voor de CAO 2001 met leden en verdere belangstellenden te bespreken en ter besluitvorming voor te leggen.

Er hebben al vergaderingen plaatsgevonden in Leeuwarden, Utrecht en Capelle aan den IJssel. De vergadering in Venray is niet doorgegaan en zal nu op donderdag 22 juni om 15.30 uur worden gehouden. En het is de bedoeling dat er ook nog een vergadering in Zuid-Limburg zal plaatsvinden (Accounts DSM en Libertel). Het blijkt moeilijk te zijn om hiervoor een geschikte locatie te vinden en we hebben deze vergadering nu niet georganiseerd. Als hier belangstelling voor bestaat, zullen we dit alsnog doen. Om iedereen nog in de gelegenheid te stellen om de voorstellen voor de CAO 2001 en verder te bespreken en af/ goed te keuren, stellen we de volgende procedure voor: als u behoefte heeft aan een vergadering in uw werkomgeving, dan kunt u contact met mij opnemen. Wordt deze behoefte door meerdere vakbondsleden gevoeld, dan zullen we een vergadering organiseren. Is het aantal zeer klein, dan zorgen we voor een andere manier om met elkaar te overleggen. U kunt contact opnemen met uw bestuurder Wim Burggraaf. Dit kan telefonisch (055 - 577 26 40) of per fax (055 - 52 20 385). Uiteraard kunt u ook mailen (w.burggraaf@cnv dibo.nl).

Apeldoorn,
20 juni 2000