Lankhorst opent site voor mediarelaties

Datum nieuwsfeit: 23-06-2000

PERSBERICHT - 23 JUNI 2000

Lankhorst opent site voor mediarelaties

Mediarelaties op pad met Lankhorst PR. Klik foto voor groot beeld.

Vanaf vandaag is www.lankhorstpr.nl live op internet voor haar mediarelaties. Als u het laatste nieuws wilt weten over onze klanten, achtergrondinformatie zoekt of digitaal materiaal nodig heeft, surft u dan eens langs.

Lankhorst Public Relations vertegenwoordigt: Air New Zealand/Ansett Australia, Tourism New Zealand, VVV Lorraine, VVV Champagne-Ardenne, Dorint Hotels & Resorts, Eurotunnel, Euregio Rijn-Waal, VVV Neurenberg, AMCA-consultancy, Toerkoop Reisburo Groep en Bed & Breakfast St. Anna.

Met de site hopen we u nog sneller en efficiënter te voorzien van teksten en aanvullend beeldmateriaal.

Digitale communicatie
Veelvuldig contact met (toeristische) media leert ons dat steeds meer journalisten en redacties teksten en beeldmateriaal digitaal willen ontvangen. Hierin zagen wij een duidelijke taak voor ons toeristisch public relations adviesbureau. In actualiteit en beschikbaarheid (24 uur per dag) is internet een goede aanvulling op het assortiment van onze communicatiemiddelen.

De nadruk ligt op aanvullend en niet op vervangend. Het persoonlijk contact blijft voor ons van groot belang. Edwin Teepe, accountmanager bij Lankhorst Public Relations, heeft de taak van webmaster op zich genomen.

Inhoud
De verschillende klanten van Lankhorst Public Relations worden weergegeven met een korte profielschets en de meest recente persberichten. Over enkele weken komen op de website nog pagina's met een archief met persberichten, meer over perstrips, een beeldbank en uitgebreidere basisinformatie over de verschillende streken en maatschappijen. De site richt zich niet op consumenten. Zij hebben wel de mogelijkheid om door te linken naar de organisaties zelf.
Mocht u vragen of opmerkingen hebben over onze site dan horen wij het graag!

Lankhorst Public Relations

6503 CK NIJMEGEN