Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 23-06-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 23-06-2000 Politieberichten van 23/6 (07.00 t/m 13.00 uur)

Surhuisterveen: aanrijding
Vanochtend omstreeks 07.00 uur deed er zich een aanrijding voor op de Vierhuissterweg. Een 21-jarige vrouw uit Kollum botste tijdens een inhaalmanoeuvre op een tegenligger, een auto die werd bestuurd door een 46-jarige man uit Boelenslaan. Beide auto's liepen forse schade op. Er deed zich geen persoonlijk letsel voor.

Giekerk: auto inbraak
Tussen woensdag 18.30 en donderdag 06.00 uur is er ingebroken in een auto die geparkeerd stond in de Waling Dijkstrastrjitte. Uit de auto werd een radio/ cd-speler weggenomen. Een 33-jarige inwoner van Ureterp heeft aangifte gedaan.

Sneek: inbraak flat
Tussen donderdag 20.00 en vanochtend 09.00 uur is er ingebroken in de bestuurskamer van een flat aan de Dekamalaan. Een brandkast die in de kamer stond is opengebroken en daaruit is een onbekend geldbedrag weggenomen. Men kwam binnen door een ruit in te gooien. Een 29-jarige inwoner van Balk heeft aangifte gedaan.

Leeuwarden: inbraak bedrijf
Tussen donderdag 21.30 en vrijdag 06.50 uur is er ingebroken bij een bedrijf aan de Neptunuslaan. Uit het pand is onder andere een onbekend bedrag aan geld weggenomen. Men is binnengekomen door een ruit te forceren. Een 51-jarige inwoner van Leeuwarden heeft aangifte gedaan.
Bureau Voorlichting & PR: 058 - 880 8272