Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 23-06-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 23-06-2000 Persbericht district Aa & Dommel

COMPUTER GESTOLEN (Haaren) Vanuit de hal van een bedrijf aan het Hopveld in Haaren is donderdagmiddag een computer gestolen. De computer stond ingepakt klaar om weggebracht te worden. In een onbewaakt ogenblik heeft men kans gezien de computer mee te nemen.

TE VEEL GEDRONKEN (Sint Michielsgestel) In de nacht van donderdag op vrijdag is een 24-jarige man uit Goirle bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man trok, rond 00.45 uur, de aandacht omdat er vonken onder de auto vandaan kwamen toen hij over de Esscheweg in Sint Mi-chielsgestel reed. Nadat aan de man een stopteken was gegeven, probeerde hij aan de con-trole te ontkomen. De man werd tot stoppen gedwongen. Vervolgens bleek dat de rechter-voorband van de auto totaal aan flarden was gereden, waardoor hij op de velg reed. Na een ademonderzoek bleek, dat de man ruim 5 keer de maximaal toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed had. De man kreeg een rijverbod van 13 uur en zijn rijbewijs werd ingevorderd.

TE VEEL GEDRONKEN (Boxtel) In de nacht van donderdag op vrijdag is een 33-jarige man uit Eindhoven bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod van 7 uur en zijn rijbewijs werd ingevorderd. De controle vond plaats rond 03.40 uur op de Achterbergh-straat in Boxtel.