Uitgifte Rabobank ledencertificaten levert 1 miljard euro op

Datum nieuwsfeit: 23-06-2000
Rabobank Nederland

Leden lokale Rabobanken schrijven massaal in UITGIFTE RABOBANK LEDENCERTIFICATEN LEVERT 1 MILJARD EURO OP
23 juni 2000

De afgelopen drie weken is massaal ingeschreven op de Rabobank Leden Certificaten. De emissie is vandaag succesvol vastgesteld op 1 miljard euro. Beduidend meer dan de tenminste 400 miljoen euro waar bij de aanvang van de inschrijving op werd gekoerst. Het aantal te plaatsen certificaten bedraagt 40.000.000 à 25 euro. Het dividend voor de eerst komende drie maanden zal op woensdag 28 juni officieel bekend worden gemaakt. Dan volgen ook nadere gegevens over de toewijzing.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen