Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 24-06-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 24-06-2000 Politieberichten van 23/6 (13.00 uur) t/m 24/6 (13.00 uur)

Leeuwarden: diefstal caravan
Tussen donderdag 11.50 en vrijdag 09.30 uur is een caravan ontvreemd die geparkeerd stond aan de Drachtsterweg. Een 38-jarige inwoner van Leeuwarden heeft aangifte gedaan.

Witmarsum: inbraak bedrijf
Tussen vrijdagochtend 02.00 en 07.00 uur is er ingebroken in een bedrijf aan de Arumerweg. Uit het pand werden onder andere bankbescheiden en een onbekend geldbedrag weggenomen. Men is binnengekomen door het slot van de toegangsdeur te forceren. Een 47-jarige inwoner van De Koog heeft aangifte gedaan.
Noordwolde: aanhoudingen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen