Staffware: bedrijfsapplicaties voor WAP-platform Nokia

Datum nieuwsfeit: 26-06-2000
Persbericht
Staffware's eProcess-divisie levert mobiele bedrijfsapplicaties voor WAP-platform van Nokia

Alkmaar, juni 2000 - - Staffware, oprichter van de procesworkflow-industrie, heeft haar activiteiten in de m-Commerce markt aanzienlijk uitgebreid met de realisatie van een real-time, ondernemingsbrede, WAP-gebaseerde oplossing. Staffware ontwikkelde in samenwerking met Nokia een infrastructuur, waardoor (grote) ondernemingen hun bedrijfsprocessen via het Wireless Application Protocol (WAP) toegankelijk kunnen maken - op elk gewenst moment en vanaf elke locatie. Het is de eerste bedrijfsapplicatie die via WAP en het Internet zowel het automatiseren van interne applicaties, als van procesgestuurde applicaties omsluit.

Nokia levert voor ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen