Politiebericht Eindhoven

Datum nieuwsfeit: 26-06-2000

Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven 26-06-2000 2e persbericht 26 juni 2000

Berichten uit de regio

Eindhoven: Bedrijfsbus gestolen
Van de Teldershof is van zondag op maandag tussen 13.00 en 6.30 uur een witte Mercedes bestelbus, kenteken 73-VJ-KZ, gestolen.
Eindhoven: Onder invloed
Aan de Piuslaan is maandag om 10.05 uur een 27-jarige Eindhovense automobilist aangehouden. Het rijbewijs van de verdachte was al ingevorderd en hij bleek onder invloed te rijden. Bij een ademanalyse blies hij 2,5 promille.

Helmond: Belediging
Aan het Stationsplein is rond 7.30 uur een 31-jarige man uit Helmond aangehouden. De politie werd gevraagd te komen bij een geschil in de relationele sfeer. De verdachte werd lastig en beledigde de agenten.
Helmond: Inbraak in bedrijf
Dit weekend is uit een bedrijf aan de Middendijk voor een behoorlijk bedrag aan computer-apparatuur en -onderdelen verdwenen. De daders hebben een ruit vernield.

Helmond: Diefstal uit bedrijf
Uit een bedrijf aan de Steenovenweg is dit weekend een koffiezetapparaat ter waarde van fl. 2.300,- verdwenen. Het hoe is nog een raadsel.

Helmond: Lift kost portemonnee
Vrijdagnacht is uit de achterzak van een 38-jarige Helmonder de portemonnee gerold. Dit gebeurde toen hij een voor hem onbekende vrouw op de Molenstraat rond 2.15 uur een lift op zijn fiets gaf.
Helmond: Diefstal uit woning
Uit een woning aan de Ruusbroeclaan is maandagmorgen rond twee uur een portemonnee met inhoud en een horloge gestolen. De bewoners werden rond die tijd wakker en ontdekten dat onbekenden de woning waren binnengekomen door de achterdeur open te breken.
Someren: Busje tegen vangrail
Op de A67 ter hoogte van Someren is maandagmorgen rond 9.15 uur een personenbusje met elf inzittenden uit Polen door vermoedelijk een klapband tegen de vangrail gekomen. Hierbij werd 25 meter vangrail vernield. De 22-jarige chauffeur uit Polen en één inzittende konden na behandeling in het St. Anna ziekenhuis aan hun lichte verwondingen weer vertrekken.