Volkswagen produceert de 10 miljoenste Passat

Datum nieuwsfeit: 26-06-2000
AutoRai

Volkswagen produceert de 10 miljoenste Passat 26-6-00 11:00:00. In Emden is vorige week donderdag (15 juni) de 10 miljoenste Volkswagen Passat geproduceerd. Gedurende de vroege shift is de satijnzilveren Passat Variant met 85 kW (115 pk) en volautomatische airconditioning van de lopende band gerold.
Fabrieksmanager, Otto Joos, presenteerde de sleutel van deze speciale auto aan een klant afkomstig uit Duitsland.

De feestelijke ceremonie werd bijgewoond door Dr. Folker Weißgerber, lid van het Volkswagen Management Board, Klaus Volkert, voorzitter van de General Works Councils, Alfred Wienekamp, voorzitter van de counsil van de fabriek in Emden en natuurlijk ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen