Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Thalys vergroot klanttevredenheid met hulp Altitude Software

Datum nieuwsfeit: 26-06-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Thalys vergroot klanttevredenheid met behulp van Altitude Software

Belcom Solutions betrokken bij implementeren van Contact Center Suite van Altitude Software

Brussel, 26 juni 2000 - Thalys International, het bedrijf dat de hoge snelheidslijnen onderhoudt tussen belangrijke steden in Europa, zet de Contact Center Suite van Altitude Software in op het Customer Service Department in Brussel. Thalys koos na een zware selectieprocedure in december 1999 voor Altitude Software, de enige wereldwijde leverancier van Unified Customer Interaction (uCI). De Contact Center Suite van Altitude Software biedt de oplossing voor het verbeteren van de klantenservice, het verhogen van de productiviteit ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie