Martinair wint Grand Prix Customer Service Award 2000

Datum nieuwsfeit: 26-06-2000

MARTINAIR WINT GRAND PRIX CUSTOMER SERVICE AWARD 2000 Het Martinair Customer Service team heeft voor de derde achtereenvolgende maal (!) de Grand Prix Customer Service Award in de wacht gesleept. Deze Award is een initiatief van het internationale bedrijf Teleperformance, wat door middel van mystery calls meet hoe effectief bedrijven omgaan met de binnenkomende contacten en de service die zij bieden aan hun klanten of potentiële klanten.

De mystery calls zijn verspreid over verschillende weekdagen om een zo objectief mogelijk beeld te vormen van de kwaliteit van de telefonische dienstverlening van de gehele organisatie. Alle deelnemende bedrijven in een bepaalde sector zijn benaderd aan de hand van dezelfde scenario's. Zo wordt een kader gecreëerd om de onderlinge resultaten met elkaar te kunnen vergelijken. Uiteindelijk kan per sector een winnaar aangewezen worden. De criteria waarnaar gekeken is zijn: technische bereikbaarheid, gedragsuiting en gedragsflexibiliteit, productkennis en commerciële attitude.

Martinair deed mee in de sector Transport & Travel waarin o.a. ook D-reizen, Air France, KLM, Peter Langhout Reizen, Transavia en Lufthansa vertegenwoordigd waren. De officiële prijsuitreiking vindt plaats op 8 juni in Parijs.

Noot voor de pers:
Voor eventuele aanvullende informatie kunt u rechtstreeks contact opnemen met woordvoerder Udo J. Buys, 023-5324834, of buiten kantooruren 020-6011222.