Kingston: 24-uurs ondersteuning klanten geheugenproducten

Datum nieuwsfeit: 27-06-2000

Kingston start met 24-uurs ondersteuning voor klanten van geheugenproducten

27 juni 2000 - Kingston Technology gaat haar afnemers van systeemgeheugen ondersteuning bieden van 24 uur per dag, 7 dagen per week. Met deze 24-uurs technische supportdienst biedt Kingston het hoogste niveau van klantondersteuning in de industrie. Door de aanwezigheid van MCSE (Microsoft Certified System Engineer) gecertificeerd personeel kunnen problemen met installatie, configuratie en hardware troubleshooting effectief worden geanalyseerd.
Volgens Robert Allen, technical support manager van Kingston in Europa, heeft het bedrijf tot deze investering besloten om de best mogelijke technische ondersteuning te bieden voor systeemgeheugen. "We willen hiermee de tijd dat klanten niet verder kunnen werken zo effectief mogelijk terugbrengen, om zo de kosten voor hen te verminderen en de klanttevredenheid te verhogen”.

De Kingston technical support afdeling is te bereiken op het gratis nummer: 00800 801 28 012.
De 24-uurs ondersteuning is alleen beschikbaar voor de geheugenproducten, voor de overige producten is ondersteuning beschikbaar tijdens kantooruren.

Kingston Technology
Kingston Technology Corporation is internationaal marktleider op het gebied van geheugenmodules en andere uitbreidingscomponenten voor servers, werkstations, PC's, notebooks en printers. Met productievestigingen in de Verenigde Staten, Ierland, Maleisië en Taiwan realiseerde het bedrijf in 1999 een omzet van 1,5 miljard dollar. De productie geschiedt volgens strikt gespecificeerde ISO-normen, zodat over de gehele wereld een uniforme kwaliteit is gewaarborgd. De producten van Kingston komen via een internationaal netwerk van distributeurs, resellers en dealers op de markt.

Noot voor redacties