Langer werken op acculading met AMD PowerNow!-technologie

Datum nieuwsfeit: 27-06-2000
LANGER WERKEN OP ACCULADING BIJ NOTEBOOK COMPUTERS MET AMD POWERNOW!-TECHNOLOGIE

Eerste systemen met stroombesparende AMD PowerNow!-technologie zullen door Hewlett-Packard op de markt gebracht worden

Sunnyvale, Californie (Verenigde Staten), 26 juni 2000 - AMD heeft nieuwe versies uitgebracht in zijn reeks Mobile processors AMD-K6-2+. Deze processors, leverbaar in 55MHz en 533MHz, zijn uitgerust met de innovatieve AMD PowerNow!-technologie. De nieuwe processors leveren niet alleen topprestaties, maar zorgen ook voor een extra lange bedrijfsduur van de accu in notebook computers.

De AMD PowerNow!-technologie kan de bedrijfsduur van een acculading tot 30% verlengen. AMD heeft ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen