AXA Leven sluit mantelovereenkomst met Eastman Software

Datum nieuwsfeit: 27-06-2000
Origin verzorgt implementatie

AXA Leven N.V. sluit mantelovereenkomst met Eastman Software voor levering van imaging-oplossingen

Nieuwegein, juni 2000. Na een grondige oriëntatie in de markt heeft AXA Leven N.V., onderdeel van AXA Verzekeringen in Nederland met Eastman Software een mantelovereenkomst gesloten voor afname van imaging en workflow licenties. In het kader van haar IBIS-project zijn reeds 350 imaging licenties afgenomen. IBIS staat voor 'Improving Business by Imaging Systems'. Met dit project beoogt AXA Leven N.V. haar service aan onafhankelijke intermediairs op het gebied van assurantiën, verder te versnellen en te verbeteren. Het gebruik van imaging en, daaropvolgend, workflow-automatisering speelt daarin een centrale rol. Origin Nederland B.V. is geselecteerd als partner voor de implementatie. De overeenkomst met Eastman Software heeft tevens betrekking op alle AXA-bedrijven in de Benelux.

Alle verzekeringen voor particulieren en bedrijven Met bijna 1.500 medewerkers, verdeeld over drie zelfstandige werkmaatschappijen en vier vestigingen, is AXA Verzekeringen een van de grotere verzekeringsgroepen in Nederland. De activiteiten van AXA Verzekeringen maken onderdeel uit van de wereldwijd opererende AXA Groep, met zo'n 140.000 medewerkers en met vestigingen in meer dan 60 landen. De AXA Groep is genoteerd aan de beurzen van Parijs en New York. AXA Verzekeringen biedt alle vormen van levens-, schade- en zorgverzekeringen voor particulieren en bedrijven. AXA Verzekeringen werkt via professionele intermediairs, zoals onafhankelijke verzekeringsadviseurs, makelaars in assurantiën en gevolmachtigd agenten.

Eastman Software
Eastman Software, onderdeel van de wereldwijd actieve Eastman Kodak Company, is erkend marktleider op het gebied van applicaties voor imaging, workflow en document management. Vele duizenden organisaties hanteren de oplossingen van Eastman Software voor het managen, aanscherpen en versnellen van hun business processen, waarbij zij hun interne en externe gebruikers in staat stellen informatie beter te bereiken en te gebruiken.
Meer informatie
Kijk op www.eastmansoftware.com of neem contact op met Eastman Software, Kodak Nederland B.V., Eastman Software Division, Postbus 195, 3430 AD NIEUWEGEIN, telefoon 030 - 600 88 00.