Microsoft: Vraag naar Windows 2000 overtreft verwachtingen

Datum nieuwsfeit: 27-06-2000
Vraag naar Windows 2000 overtreft verwachtingen

Ruim 3 miljoen exemplaren van het nieuwe besturingssysteem verkocht, aantal applicaties groeit snel en vraag naar voor Windows 2000 getrainde IT-professionals hoger dan voorspeld

Schiphol-Rijk/Brussel, 27 juni 2000 - Microsoft annonceert verschillende mijlpalen in de Windows 2000-productreeks, die het bewijs zijn van de sterke ondersteuning van klanten en vanuit de industrie voor het platform. Verwacht wordt dat op 30 juni aanstaande ruim 3 miljoen exemplaren van het Windows
2000-besturingssysteem zullen zijn verkocht. Er zijn inmiddels ruim 9000 Windows 2000-compatibele applicaties van derden beschikbaar. Daarnaast heeft Microsoft ruimschoots haar doel bereikt ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen