Politiebericht Eindhoven

Datum nieuwsfeit: 27-06-2000

Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven 27-06-2000 2e persbericht 27 juni 2000

Berichten uit de regio

Bergeijk: Aanrijding met licht gewonde
Dinsdagmorgen omstreeks 09.00 uur, is op de kruising van de Enderakkers- Eikestraat en de provinciale weg Valkenswaard Eersel een 32-jarige man uit Valkenswaard licht gewond geraakt. Een personenauto bestuurd door een 48-jarige man uit Lommel verleende op voornoemde kruising geen voorrang aan de voor hem van rechts komende 32-jarige automobilist uit Valkenswaard. De laatste klaagde over pijn in zijn schouder. Beide autos raakten zwaar beschadigd.
Bergeijk: Motorrijder licht gewond
Een 30-jarige motorrijder uit Hoek, is vanmorgen omstreeks 09.45 uur, op de Sengelbroeksestraat, licht gewond geraakt aan zijn been. De motorrijder reed komende vanuit Luyksgestel over voornoemde weg toen hij werd aangereden door een, vanuit een uitrit achteruitrijdende personenauto, bestuurd door 72-jarige inwoner van Luyksgestel. De motorfiets werd bij de aanrijding geheel vernield. De personenauto had schade aan de achterzijde.

Asten: Diefstal personenauto
Vanaf de Elfenbank is tussen maandagavond 18.00 uur en dinsdagmorgen 08.45 uur, een geparkeerd staande personenauto, merk Volkswagen, type Vento, kleur paars, voorzien van het kenteken GR-NF-87, weggenomen.
Valkenswaard: Diefstal trailer met lading
Vanaf het terrein van een bedrijf aan de Leenderweg is tussen maandagavond 18.00 uur en dinsdagmorgen 07.00 uur een geladen trailer, merk Daf, type NV 20-30, weggenomen. De trailer stond bij het laadperron en was geladen met huishoudelijke artikelen ter waarde van 21.000 gulden.

Bergeijk: Fietser gewond
Een 17-jarige Veldhovenaar is vanmorgen omstreeks 07.30 uur, gewond geraakt bij een aanrijding met een personenauto op de kruising Broekhovenseweg Keersopperdreef. Het slachtoffer fietste over de Broekhovenseweg in de richting Riethoven toen hij plotseling linksaf sloeg. De achter hem komende personenauto bestuurd door een 39-jarige Veldhovenaar kon een aanrijding niet meer voorkomen. Het slachtoffer is met een gebroken schouder overgebracht naar het ziekenhuis.
Eindhoven: Aanhouding
Dinsdagmiddag om 12.00 uur is op het Baekelandplein een 38-jarige inwoonster van Amsterdam aangehouden. De verdachte was niet in het bezit van een geldig reisdocument. Zij is voor onderzoek ingesloten.
Eindhoven: Aanrijding met gewonde
Een tot nu toe onbekende vrouw is dinsdagmiddag omstreeks 12.35 uur, bij een aanrijding op de Vestdijk ernstig gewond geraakt. Een vrachtauto stond voor het verkeerslicht te wachten. Toen het licht op groen sprong trok hij op en reed rechtsaf de Ten Hagestraat in. Een vrouw die rechtdoor wilde fietsen kwam onder de vrachtauto terecht. Zij is zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis.