Nieuwe release clusteringsoftware SCO

Datum nieuwsfeit: 27-06-2000
SCO brengt High-Availability binnen ieders bereik

Nieuwe release van clusteringsoftware maakt betaalbare clusteringoplossingen voor kleinere bedrijven mogelijk

Amsterdam, 27 juni 2000 - De Server Software Division van SCO, een onafhankelijke business unit van The Santa Cruz Operation, Inc. (NASDAQ: SCOC) heeft vandaag UnixWare 7 NonStop Clusters Release 7.1.1+ IP geïntroduceerd, de nieuwste release van haar bekroonde high-availability software. De nieuwe release is geschikt voor aanzienlijk meer hardware, zodat het gemakkelijker en goedkoper wordt om de meest geavanceerde clusteringsoftware voor Intel-systemen te gebruiken.

Vanwege het gebruik van het standaard Ethernet en Gigabit Ethernet voor de interconnecties, is er nu ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen