Belgacom gebruikt Concord Network Health software

Datum nieuwsfeit: 27-06-2000
Belgacom versterkt dienstverlening met behulp van Concord Network Health software

Delft, 27 juni 2000 - Het Belgische telecommunicatiebedrijf Belgacom maakt gebruik van de Network Health software van Concord om haar klanten geregeld rapporten de verstrekken over de gezondheid van hun netwerk. De tweehonderd grote klanten van Belgacom kunnen deze rapporten gebruiken om te controleren of de netwerkprestaties conform zijn met de met Belgacom afgesloten Service Level Agreements (SLA). Belgacom gaat deze dienstverlening uitbreiden door verschillende rapportagevormen aan te bieden. Dit wordt mogelijk met de nieuwe Concord-producten Live Health en MyHealth, die rapportages op maat kunnen samenstellen.
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen