Overleg Vanderpoorten-Vandenbroucke over Vlaams onderwijs

Datum nieuwsfeit: 28-06-2000
PERSMEDEDELING VAN

MINISTER MARLEEN VANDERPOORTEN,DE VLD-SP-AGALEV en VU-ID-FRACTIES IN HET VLAAMS PARLEMENT

dinsdag 27 juni 2000

Formeel overleg Vanderpoorten-Vandenbroucke

Vlaams minister van Onderwijs en Vorming, Marleen Vanderpoorten heeft deze namiddag overleg gepleegd met de meerderheidsfracties in het Vlaams Parlement en kondigt aan dat zij morgen, woensdag 28 juni, om 08.00u overleg pleegt met haar federale collega van Sociale Zaken en Pensioenen over het ontwerp van programmawet en de gevolgen voor het Vlaams Onderwijs.

De minister en de meerderheidsfracties in het Vlaams Parlement willen zo snel mogelijk tot een oplossing komen waardoor de logica van de federale programmawet en het personeelsbeleid dat de Vlaamse regering in het onderwijs wenst te voeren met elkaar worden verzoend.

Marleen Vanderpoorten

info : Nic Vandermarliere, woordvoerder van minister Vanderpoorten - tel. (02) 553 99 11 e-mail: (persdienst.vanderpoorten@vlaanderen.be)