Datum nieuwsfeit: 28-06-2000

EUROSEEK

Microsoft kiest voor de zoekmachine van Euroseek
Stockholm, 28 juni 2000 Microsoft en het Zweedse Internetbedrijf Euroseek zijn voor Scandinavië een samenwerkingsovereenkomst aangegaan over de toegang tot Euroseek's zoekmachine via de Microsoft portals MSN en Internet Explorer.

Het Zweedse Internetbedrijf Euroseek (www.euroseek.com), aanbieder van Internetdiensten zoals portals, zoekmachines, entertainment, e-commerce, informatie- en onderhoudsdiensten en draadloze Internettoegang met grote bandbreedte, is met Microsoft in Kista voor Scandinavië een samenwerkingsovereenkomst aangegaan.

'Deze samenwerkingovereenkomst met Microsoft zal leiden tot meer gebruik van Euroseek's zoekmachine en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen