Nieuwe voorzitter branchegroep Medische Technologie

Datum nieuwsfeit: 28-06-2000
Amersfoort, 28 juni 2000

Nieuwe voorzitter branchegroep Medische Technologie

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 21 juni 2000 van de branchegroep Medische Technologie van FHI, federatie voor technologiebranches, is de heer M.L.N. van den Broek afgetreden als voorzitter van het bestuur van deze branche. Hij heeft het voorzitterschap overdragen aan de heer C. Rouppe van der Voort.

Rouppe van der Voort is directeur van Minigas B.V., Farmadomo B.V. en Provema B.V. Daarnaast is hij voorzitter van het cluster Medisch Facilitaire Bedrijven Thuiszorg. Rouppe van der Voort is al een jaar lang lid van het bestuur van de Nederlandse brancheorganisatie voor Medische Technologie. Vanuit deze positie is hij benoemd tot voorzitter.

Van den Broek maakt reeds zes jaar deel uit van het bestuur MT, waarvan vijf jaar als voorzitter. Ook na zijn aftreden als voorzitter blijft hij lid van het bestuur.

Bij de Nederlandse brancheorganisatie voor Medische Technologie, een van de vier branches binnen FHI, zijn ruim honderd bedrijven aangesloten. Daarmee is het de grootste medische technologie brancheorganisatie in Nederland. De medische tak van FHI zet zich op een groot aantal terreinen in voor haar leden. Zij richt zich daarbij op de belangen van zowel producenten als leveranciers, variërend van kleine ondernemingen tot multinationals.

Voor meer informatie: FHI, ing. L.H.M. Knaven, tel. 033-465 75 07. Een foto van de heer C. Rouppe van der Voort is op te vragen bij FHI, Jessica van Dam.