BroadVision breidt e-business uit met One-to-One Publishing

Datum nieuwsfeit: 28-06-2000

BroadVision breidt reeks enterprise e-business oplossingen uit met One-to-One Publishing

One-to-One Publishing combineert krachtige creatie- en beheertools voor content met
toonaangevende e-commerce applicaties

Huizen, 28 juni 2000 - BroadVision introduceert One-to-One Publishing, een nieuwe oplossing voor het beheer van content. BroadVision One-to-One Publishing combineert het One-to-One e-commerce platform van BroadVision met een krachtige content-managementoplossing. Hiermee ontstaat een innovatief, gestructureerd en gemakkelijk systeem voor het publiceren van informatie via een brede verscheidenheid aan media, waaronder het web, draadloze apparaten en drukwerk.

Met deze introductie wordt de integratie afgerond van BroadVision's One-to-One Enterprise-tools en de op XML gebaseerde tools voor content-management van Interleaf, dat in april van dit jaar door BroadVision is overgenomen. Analisten verwachten dat e-commerce ondernemingen waar flexibiliteit en integratie van cruciaal belang zijn, zeer snel systemen zullen gaan gebruiken die gebaseerd zijn op XML (eXtensible Markup Language). GartnerGroup schat dat in 2003 tachtig procent van het applicatie-naar-applicatie verkeer over openbare netwerken gebruik zal maken van XML (GartnerGroup, oktober 1999).

"Met One-to-One Publishing beschikken organisaties nu over een gemakkelijke oplossing voor het beheer van content voor iedere bedrijfsapplicatie, waarbij gepersonaliseerde en gestructureerde informatie gecreëerd kan worden die geschikt is voor publicatie via vele verschillende media," zegt Dave Fagan, Marketing Director Benelux bij BroadVision. "Deze oplossing biedt onze klanten ongekende mogelijkheden om bedrijfsinformatie te gebruiken en te optimaliseren voor verschillende gebruikers. Dit betekent dat onze klanten verder de leiding kunnen nemen in e-commerce."

Door tekstuele en grafische content centraal op te slaan als XML, maakt BroadVision One-to-One Publishing het mogelijk om deze informatie af te stemmen op een specifiek publiek, doel, medium of apparaat. Met het toevoegen van deze oplossing aan haar productaanbod voorziet BroadVision in de behoefte van klanten om bedrijfsinformatie te creëren en aan te passen en biedt tevens een oplossing voor het verzenden van informatie aan draadloze apparaten.
Eigenschappen van BroadVision One-to-One Publishing BroadVision One-to-One Publishing transformeert statische bedrijfsinformatie in dynamische, gestructureerde en opnieuw bruikbare content. Dit bevordert de snelheid en resulteert in lagere kosten. Om One-to-One Publishing te kunnen gebruiken, creëert en bewerkt een klant content met behulp van bekende applicaties zoals Microsoft Word en PowerPoint. Wanneer deze informatie eenmaal gecreëerd is, kan het gemakkelijk worden opgedeeld in eenvoudig te beheren stukken, zodat meerdere gebruikers kunnen werken aan verschillende onderdelen. Daarna kunnen deze onderdelen gecombineerd worden in één document, website of ander medium. De content kan tevens voorzien worden van versie-informatie, waardoor oude en nieuwe versies van informatie naast elkaar kunnen bestaan voor bijvoorbeeld referentiedoeleinden.
Het gehele publicatieproces wordt beheerd via een grafisch workflowsysteem, waarmee objecten bewerkt, gecontroleerd en gevolgd kunnen worden. Via de workflow kunnen taken worden teruggezet, bijvoorbeeld om een bepaalde bewerking opnieuw uit te voeren, of juist naar voren worden geschoven.

Alle content kan gemakkelijk geconverteerd worden voor gebruik op het web, voor draadloze diensten en voor drukwerk. De content hoeft ook niet opnieuw geformatteerd te worden voor bijvoorbeeld HTTP- of WAP-servers. Tijdens deze processen blijft de controle gewaarborgd: autorisatie is vereist en wordt beheerd door de tools van BroadVision, zodat ook eenvoudige processen beveiligd zijn.
BroadVision One-to-One Publishing komt waarschijnlijk in augustus van dit jaar beschikbaar.

Over BroadVision
BroadVision Inc., opgericht in 1993, is marktleider in het leveren van oplossingen op het gebied van One-To-One Relationship Management voor de 'Extended Enterprise'. De One-To-One internet toepassingen van BroadVision stellen organisaties in staat om marketing communicatie, transacties, producten, diensten en ondersteuning te personaliseren en te koppelen aan de individuele behoeften van werknemers, partners en klanten. BroadVision One-To-One toepassingen ondersteunen 'mission critical ' zakelijk gebruik en zijn voorzien van een robuuste en schaalbare architectuur. Tevens ondersteunen zij beveiligde transacties en zeer snelle verwerking van handelingen zoals heden ten dage vereist wordt in het electronisch zaken doen. De BroadVision oplossingen voor Relationship Management omvatten zowel produkten als diensten van BroadVision en haar wereldwijde netwerk van partners. Meer informatie over BroadVision kunt u vinden op: .

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
BroadVision, contactpersoon: Wouter Teijema, tel. 035 - 524 90 10, e-mail: (wteijema@broadvision.com)
of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, contactpersoon: Judy van Kamperdijk,
tel. 023 - 568 82 08, e-mail: (judyvk@monogram.nl)