The Greenery bundelt Nederlandse activiteiten

Datum nieuwsfeit: 28-06-2000

The Greenery bundelt Nederlandse activiteiten

Breda, 28 juni 2000

De groente- en fruitonderneming The Greenery International heeft onlangs besloten haar Nederlandse activiteiten te bundelen in een aparte organisatie Greenery Nederland genaamd.

Greenery Nederland zal verantwoordelijk zijn voor het integratie- proces van de op de binnenlandse markt opererende Greenery bedrijven.
Deze bedrijven zijn Greenery Retail, Hagé International, Crop Top Quality Packers en Hollander Barendrecht. De directies van de betrokken ondernemingen blijven verantwoordelijk voor de resultaten van hun eigen bedrijven, terwijl Greenery Nederland de verantwoording draagt voor het totale resultaat en zorgt voor optimale afstemming.

Het managementteam van Greenery Nederland bestaat uit Hans van den Heuvel, algemeen directeur Hagé International, Arie Borsboom, directeur algemene zaken Hagé International en Cees den Hollander in zijn functie als bedrijfsdirecteur van The Greenery International. Het managementteam zal ondersteuning krijgen van Groep Marketing.

De Raad van Bestuur van The Greenery International is er van overtuigd dat met deze combinatie twee belangrijke zaken kunnen worden bereikt. Ten eerste kan een betere service worden verleend aan de Nederlandse detailhandel en ten tweede kan het product van Greenery-telers op deze manier nog beter worden vermarkt.