Bijdrage CDA in debat over regionaal economisch beleid EU

Datum nieuwsfeit: 28-06-2000
CDA

Verdeling EU middelen i.h.k.v. Communautair Initiatief INTERREG en cofinanciering Europese Structuurfondsen (280600)

Den Haag, 28 juni 2000

Een aantal stukken over regionaal economisch beleid is de Kamer toegestuurd. De leden van de CDA-fractie willen het een en ander naar voren brengen. Eerst algemeen. Voorts INTERREG III, Economie van het Noorden, de structuurfondsen en de cofinanciering ervan en nog iets uit het toegezonden Actieplan Ruimtelijk Economisch Beleid. Op de IPR, de Investeringspremieregeling, zal de CDA-fractie naar aanleiding van een separate notitie van de Staatssecretaris ingaan.

Algemeen:
Bij de Nota REB, Ruimtelijk Economisch Beleid, heeft de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen