Microsoft geeft Technology Guarantee voor SQL Server 2000

juni 2000

MEDIA ALERT

Microsoft annonceert Technology Guarantee voor SQL Server 2000

Microsoft annonceert een SQL Server 2000 'technology guarantee' voor iedere versie van de hieronder genoemde Microsoft-producten, die geldt voor zowel volledige versies als voor upgrades die vanaf een volledige versie zijn verkregen. Deze technology guarantee betekent dat klanten die deze producten aanschaffen tussen 19 juni 2000 en 29 september 2000, tegen afhandelings- en verzendkosten kunnen upgraden naar een vergelijkbare versie van SQL Server 2000. Om in aanmerking te komen voor deze upgrade-mogelijkheid, dienen de bestellingen voor 15 oktober 2000 te worden verzonden.

Producten waarvoor de SQL Server 2000 Technology Guarantee geldt:

* Microsoft SQL Server 7.0 Standard Edition
* Microsoft SQL Server 7.0 Enterprise Edition
* Microsoft SQL Server 7.0 Internet Connector License
* Microsoft SQL Server 7.0 Academic Edition (AE)
Klanten kunnen de SQL Server 2000 Technology Guarantee, de bijbehorende voorwaarden en de instructies vanaf 30 juni 2000 vinden op www.microsoft.com/sql en op www.microsoft.com/benelux/sql.

Na het verschijnen van SQL Server 2000 zal Microsoft SQL Server 7.0 leverbaar blijven via het SQL Server 2000 licentieprogramma en een speciale leveringsprocedure.

Bèta 2 van SQL Server 2000 is op 24 april jl. door Microsoft vrijgegeven. De uiteindelijke versie wordt deze zomer verwacht. SQL Server 2000 is een database van de volgende generatie voor schaalbare e-commerce-, line-of-business- en data warehousing-oplossingen. SQL Server 2000 Beta 2 kan besteld worden via
www.microsoft.com/benelux/sql

Microsoft (NASDAQ: MSFT) is opgericht in 1975 en is marktleider op het gebied van software voor privé- en zakelijk computergebruik. Het bedrijf levert een brede reeks producten en diensten die ontwikkeld zijn om mensen een plezieriger en gemakkelijker gebruik van de computer te laten maken, ongeacht waar, wanneer en hoe zij dat willen.

Voor informatie (eindgebruikers)

Microsoft Information Center (Nederland), tel. +31 (0)20 5001005 Microsoft Information Center (België), telefoon +32 (0)2 5033113

Voor informatie (redacties)

Microsoft B.V. (Nederland) Michiel Gosens, Press & Public Relations Manager, telefoon: +31 (0)20 5001274
Microsoft BVBA (België) Els Stevens, Public Relations Manager, telefoon: +32 (0)2 7043322
Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, telefoon:
+31 (0)23 - 562 82 08

© 2000 Microsoft Corporation. All rights reserved. Terms of Use.