Website Save2smile introduceert online voordeelcoupons

Datum nieuwsfeit: 29-06-2000

Voordeel halen is zó gemakkelijk!

Rotterdam, 29 juni 2000

Dé brug tussen de oude en nieuwe economie
Voordeelcoupons zowel online als fysiek verzilveren via Save2smile
Op 7 juni 2000 introduceerde Save2smile haar website www.save2smile.nl! Op de website kan de consument gratis voordeelcoupons verkrijgen. Enerzijds kunnen de coupons direct online verzilverd worden bij bekende internetwinkels. www.save2smile.nl is uniek in Nederland met deze zogenaamde E-coupons. Anderzijds zijn er ook coupons die de bezoeker kan uitprinten en inleveren in de winkelstraat. Kopers kunnen via Save2smile nu al korting krijgen bij o.a. Bruna.nl, Sportus.nl, Dressmart.com, Proxis.nl, ChateauOnline, Elmar Reizen, KRAS SterVakanties, (Hot Orange), Boots Health & Beauty, Intertoys, Schoenenreus, Hairmaxx, Seats & Sofas, Super Photo en Budget Rent-a-Car.

Save2smile staat synoniem voor smart en fun shopping voor de prijsbewuste koper. www.save2smile.nl is dé website waar winkelend Nederland naartoe gaat, voordat men gaat shoppen op zowel internet als in de winkelstraat. Zo kan enorm bespaard worden op aankopen. Iedereen kan zich gratis inschrijven op de website om zo mee te genieten van de kortingen en aanbiedingen. Met de Save2smile-coupons kan de consument voordeel halen op muziek, kleding, reizen en nog veel meer.

Het bedrijf lanceert gelijktijdig ook de Save2smile WAP-site. Hier kan de consument de verschillende kortingen en aanbiedingen op iedere locatie bekijken. De WAP-gebruiker weet zo altijd waar zij kan kopen met interessante korting. Al zeer snel zijn via de Save2smile WAP-site ook direct kortingen te verkrijgen bij diverse WAP-winkels. De site is vanaf dinsdag 13 juni te vinden onder M-info bij de rubriek koopadvies.

Save2smile BV is opgericht door vier oud-studenten van de Erasmus Universiteit. Het bedrijf is aangesloten bij het Bussiness Development Center van de EUR. Save2smile is het eerste bedrijf van deze incubator dat een consumentensite lanceert.

Over Save2smile BV
Save2smile BV is op 3 januari 2000 opgericht door vier oud-studenten aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, die na een korte loopbaan besloten hun idee over sales promotion te vertalen naar een internetonderneming. De website moet uitgroeien tot dé voordeelsite van Europa.
Save2smile wordt technisch ondersteund door partner Apex Interactive BV.
“Save2smile, voordeel halen is zo gemakkelijk”

Noot voor redacties