NetEvents start workshops Web Intelligence

Datum nieuwsfeit: 29-06-2000

29 juni 2000

NetEvents start workshops Web Intelligence

Op 21 juni jongstleden organiseerde NetEvents de eerste workshop over Web Intelligence. De workshop Web Intelligence geeft inzicht in wat web intelligente toepassingen zijn. Bedrijven leren hoe ze deze toepassingen kunnen inzetten om hun on line performance te verbeteren. Uit de markt blijkt dat steeds meer bedrijven meer met hun website willen dan het bieden van platte informatie. De opkomst van massale E-commerce, de groeiende behoefte aan verbetering van het klantencontact en mobiel Internet betekenen een definitieve doorbraak van web intelligente toepassingen en agenttechnologie.

...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen