Presentatie onderzoek: Multimedia groeisector in Nederland

Datum nieuwsfeit: 29-06-2000
Multimedia : groeisector in Nederland

Multimedia is een van de snelst groeiende economische clusters in Nederland. Er zijn ruim 4.500 multimedia productiebedrijven, die aan 16.000 werknemers werk verschaffen. In de hele multimedia productieketen zijn 10.412 bedrijven actief met 33.775 werknemers. Bovendien hebben deze bedrijven in 2000 niet minder dan bijna 11.000 nieuwe werknemers nodig.

Dit zijn de resultaten van het onderzoek naar organisatie en personeelsbeleid rond multimedia in de media- en informatie-industrie. Het onderzoeksrapport wordt donderdag 29 juni a.s. om 11.30 uur in perscentrum Nieuwspoort te

Den Haag aangeboden aan staatsscretaris G. Ybema van het Ministerie van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen