Workshop Instituut Nederlandse Kwaliteit

Datum nieuwsfeit: 29-06-2000
INSTITUUT
NEDERLANDSE KWALITEIT
Kiwa Management Consultants organiseert op donderdag 29 juni 2000 wederom de ééndaagse workshop "Werken met het INK model". De workshop biedt de deelnemers een kennismaking met het INK-managementmodel, mede aan de hand van een praktijkcase. Na de workshop zijn de deelnemers in staat zelf een positiebepaling uit te voeren en te begeleiden. Een externe spreker die ervaring heeft opgedaan met het model zal een inleiding verzorgen. De workshop is bestemd voor lijnmanagers, staffunctionarissen en adviseurs. De kosten bedragen fl. 895,-, excl. BTW, inclusief syllabus, case, en Handleiding positiebepaling. Aanmelden kan tot 19 juni a.s. bij het secretariaat van Kiwa: 030 - 606 97 00. Voor nadere informatie: (ida.wildeboer@kiwa.nl)
INK, Postbus 70055; 5201 DZ 's-Hertogenbosch; tel. 073 - 613 87 87; fax. 073 - 613 91 53; E-mail:(ink@ink.nl)

Laatste wijziging op: 03 mei 2000