FNV over onderhandelingen Imtech Noord Oost: bijna gelukt

Datum nieuwsfeit: 29-06-2000
FNV

Imtech Noord Oost: bijna gelukt!
Regio Noord - (cor.uitham@fnv.nl)

De dag dat Nederland de halve finale verloor viel samen met de slotonderhandeling bij Imtech Noord Oost. Geen overwinning met een principe akkoord, laat bestuurder Anne van Dijk van FNV Bondgenoten in Groningen weten. Maar wel zijn knelpunten in het loonsysteem opgelost. Onderhandeling 29 juni

kKnelpunten
Wel zijn verschillende knelpunten opgeruimd. De compensatie in het loon voor het verslechteren van de reisuren en de kilometer vergoeding, voor het rijden met de eigen auto op verzoek van de baas, zijn op zich geen probleem meer. Een principe akkoord werd niet bereikt omdat de directie niet bereid was het eindloon een 0,5% hoger te stellen.
Leden
Volgende week vinden er ledenvergaderingen plaats in Arnhem, Coevorden, Leeuwarden, Groningen en Hengelo over het onderhandelingsresultaat. Het woord is aan de leden.
Voor informatie
(Annedijk@bg.fnv.nl) (Anne van Dijk)
Bestuurder FNV Bondgenoten
Bereikbaar op 050-3631167
Zie voor achtergrond informatie in de rubriek www.fnv.nl/04wiezijnwij/regio/noord/nieuws/?f=17&c=153&i=nd (nieuws het archief).
Meer nieuws? Ga naar www.fnv.nl/noord.