Persbericht tvbabes.com: Diana Sno naar 5 in 't Land

PERSBERICHT VAN TVBABES.COM
t.a.v. Media Redactie

DIANA SNO NAAR 5 IN 'T LAND
Diana Sno wordt presentatrice bij 5 in 't Land. Vanaf half juli gaat zij de nieuwsrubriek van RTL 5 presenteren. Diana heeft al ervaring opgedaan als presentatrice bij het School TV weekjournaal. Diana werd bekend door haar rol van Mathilde Carillo in de soap Goede Tijden, Slechte Tijden. Inmiddels is Diana niet meer in GTST te zien.
Biografie van Diana Sno
Diana Sno werd geboren op 21 augustus 1970. In 1994 studeerde ze af aan de toneelshow in Utrecht. Ze zat in de Veronica-serie 20 Plus, en was te zien in "Onderweg naar morgen", "In voor- en tegenspoed", "Twaalf steden, dertien ongelukken" en "Salomo". Diana speelde in theaterproducties als "Love me tender" en "Een schip met rode zeilen". Onlangs vertolkte zij een rol in "Sexual perversity" in "Chicago". Ook was ze te zien in een aids-preventie film, een promotiefilm van de PvdA en in bedrijfsfilms van de ING bank en de Postbank. Verder heeft Diana het jeugdprogramma "Jij en ik" gepresenteerd op Nederland 1. Diana Sno is getrouwd met zanger/Veronica presentator Eric Corton.
Meer informatie over Diana Sno kunt u vinden op
www.tvbabes.com/dianasno.html

Op www.tvbabes.com kunt u informatie vinden over vrijwel alle TV presentatrices en actrices die de Nederlandse televisie rijk is. Van Daniëlle Overgaag tot Henny Stoel. Ook regionale tvbabes komen aan bod. De pagina van elke tvbabe bestaat uit een foto, een korte biografie en het laatste nieuws. Ook tvproducenten weten tvbabes.com te vinden: ze speuren de site af naar een geschikte presentatrice.

Noot voor redacties