Technical Management wordt onderdeel van Grontmij

Grontmij

Datum: 29-06-2000

Technical Management wordt onderdeel van Grontmij*

Grontmij heeft overeenstemming bereikt over de overname van 100%* van de aandelen van Technical Management, installatie-ontwerpbureau te Amersfoort.
Het 200 medewerkers tellend bureau met vijf vestigingen in Nederland wordt toegevoegd aan de divisie Grontmij Bouw & Vastgoed. De strategie, een landelijke dekking na te streven voor gebouwgebonden advies- en engineeringsactiviteiten, is daarmee gerealiseerd. Het bedrijf wordt per 1 januari 2000 in de consolidatie betrokken. De overnamesom wordt voor 75% voldaan in nieuw uit te geven certificaten van aandelen en voor 25% in contanten.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen