Uitbreiding directie Libertel

Datum nieuwsfeit: 30-06-2000
Libertel

Uitbreiding directie Libertel NV

Maastricht, 30 juni 2000 - Libertel breidt de directie van Libertel N.V. uit met twee leden. Per 1 juli zijn benoemd als lid van de directie de heer ir. B.E. (Bernard) Dijkhuizen, Algemeen Directeur Libertel Netwerk B.V., en de heer H.H. (Rik) van den Boog, Algemeen Directeur Libertel Verkoop en Services.

Door de uitbreiding bestaat de directie van Libertel N.V. met ingang van 1 juli 2000 uit vijf personen. Deze zijn: J.G.M.N. (John) de Wit, Voorzitter Directie Libertel N.V.; drs. A.J. (Alexander) Schuit RA, Financieel Directeur Libertel N.V.; ir. B.E. (Bernard) Dijkhuizen, Algemeen Directeur Libertel Netwerk B.V.; H.H. (Rik) van den Boog, Algemeen Directeur Libertel Verkoop en Services B.V.; de nog te benoemen Directeur Human Resources Libertel N.V..

Vandaag zijn de aandeelhouders tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders in Maastricht op de hoogte gebracht van deze wijziging. Bovendien werd op de vergadering bekend gemaakt dat de heer dr. J.E. Andriessen, die fungeert als President-Commissaris, zal aftreden wegens het bereiken van de wettelijke leeftijdsgrens. De heer M.M. Minderhoud zal het voorzitterschap van de heer Andriessen overnemen.

Libertel N.V.
Libertel N.V. is een van de grootste mobiele telecomaanbieders in Nederland en voor 70% eigendom van de wereldwijd opererende Vodafone/Air Touch Group. Libertel is sinds 15 juni 1999 genoteerd aan de Officiële Markt van de AEX-Effectenbeurs. Op 31 maart jl. had Libertel 2,5 miljoen aansluitingen. Libertel klanten kunnen in 100 landen bellen en gebeld worden.