Cao Metalektro: 7,25 procent loonsverhoging in twee jaar

30 juni 2000

7,25 procent loonsverhoging
in twee jaar

Na enige druk zijn de werkgevers dan toch over de brug gekomen. In een extra onderhandelingsronde vandaag kwam FME/CWM eindelijk met een acceptabel loonbod. In een periode van twee jaar worden de lonen met 7,25 procent verhoogd. Een andere belangrijke afspraak gaat over de CAO-structuur. Het wordt mogelijk om op bedrijfsniveau een aanvullende CAO af te spreken. Ook op onderwerpen als de consignatie- en slaapurenregeling, kinderopvang, opleidingen hebben we goede afspraken gemaakt. Hieronder geven we in het kort de belangrijkste afspraken van het principe-akkoord weer.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen