Jack Spijkerman in 'Ontbijt Ter Duin' bij CANAL+

Þ

Hilversum, 30 juni 2000

jack spijkerman IN 'ONTBIJT TER DUIN'
iedere morgen live bij CANAL+ en op internet

Op zaterdag 1 juli a.s. van 08.00 tot 09.00 uur schuift Guus Hiddink aan in het ontbijtprogramma van CANAL+. Wilfred Genee maakt een strandwandeling met Jack Spijkerman. De presentatie wordt verzorgd door een vast team bestaande uit, directeur CANAL+ Sport Kees Jansma en de exclusieve analisten Wim van Hanegem en Wim Kieft. Jet Sol presenteert het EURO 2000 nieuws en Sierd de Vos verzorgt dagelijkse reportages vanuit België of Nederland.

In 'Ontbijt ter Duin' zullen vele topsporters, ex-topsporters en bekende voetballiefhebbers hun mening geven over de beelden van de avond daarvoor gespeelde wedstrijden. Het programma wordt twee keer op een dag herhaald, namelijk aansluitend op de live-uitzending van 09.00 tot 10.00 uur en 's middags van 16.00 tot 17.00 uur op CANAL+ 2. Tijdens de live uitzending is er gelegenheid voor kijkers vragen te stellen aan de gasten.

Tevens zal het programma live te zien zijn via de internetsite www.oranje.nl van Planet Internet, zodat men het programma interactief kan volgen en via deze site vragen kan stellen. Meningen van de internetsite bezoekers worden meegenomen in het programma en andersom zal er een spelelement zijn waarbij de vragen afkomstig zijn uit het programma. Na afloop is de uitzending ook te downloaden zodat deze kan worden bekeken op elk gewenst moment.

De uitzending via internet is een initiatief van KPN Telecom, Planet Internet en CANAL+.

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties