Free Record Shop bouwt Virgin-winkels om tot Megastores

Datum nieuwsfeit: 03-07-2000
FREE RECORD SHOP HOLDING N.V.

Essebaan 55

2900 AD Capelle a/d IJssel
Holland
Telefoon 010-284 47 77
Fax 010-284 47 11

Capelle aan den IJssel, 3 juli 2000

Free Record Shop Holding bouwt Belgische Virgin-winkels om tot Free Record Shop Megastores; Nederlandse Virgin-winkels worden gesloten

De Raad van Bestuur van Free Record Shop Holding N.V. heeft in het kader van het vestigingenbeleid besloten van de recent overgenomen Virgin-winkels de drie Virgin-vestigingen in Nederland te sluiten en de drie Virgin-winkels in België om te bouwen tot Free Record Shop Megastores. Door middel van speciale kortingsacties zal worden getracht een groot deel van de Nederlandse Virgin-omzet over te hevelen naar een van de nabij gelegen Free Record Shops, vanLeest winkels en de Amsterdamse megastore FAME music.

In principe zal aan alle medewerkers van de Nederlandse Virgin-winkels een gelijksoortige baan binnen één van de andere winkelformules van Free Record Shop Holding N.V. worden aangeboden.

De hierboven genoemde maatregelen zullen niet van invloed zijn op de eerder uitgesproken winstverwachting voor het lopende boekjaar.

Capelle a/d IJssel, 3 juli 2000
Free Record Shop Holding N.V.

Noot voor redacties