Newconomy neemt belang in Pharmaplaza.com

Datum nieuwsfeit: 03-07-2000

Newconomy neemt belang in Pharmaplaza.com

Amsterdam, 3 juli 2000

Newconomy N.V. (Euro.NM: NEWY), het economisch netwerk van internetbedrijven, neemt een belang van 15% in Pharmaplaza.com NV. Pharmaplaza.com is het nieuwe onafhankelijke pan-Europese eHealth Center, dat op 27 mei van start is gegaan in Nederland, als eerste land in Europa. Via een bezoek aan de website
(http://www.pharmaplaza.nl) kunnen allerlei producten op het gebied van gezondheid met een muisklik besteld en betaald worden. De gekochte producten worden vervolgens binnen twee werkdagen thuisbezorgd.
Het Europese hoofdkantoor van Pharmaplaza.com is gevestigd in Amsterdam. Pharmaplaza.com breidt de komende maanden ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen