SVZ koopt fruitverwerkingsfabriek van Seneca (USA)

Datum nieuwsfeit: 03-07-2000

SVZ koopt fruitverwerkingsfabriek van Seneca (USA)

SVZ International B.V., de industriële groente- en fruitverwerkings onderneming in Etten-Leur heeft een fruitverwerkingsfabriek in Othello - USA (in de staat Washington) van Seneca gekocht voor een niet bekend gemaakt bedrag.

Seneca bouwde de appelconcentraat fabriek in 1989 voor interne leveranties, maar stopte de productie in 1996. SVZ zal de fabriek aanpassen tot een rood fruit verwerkingseenheid. Het productengamma zal sapconcentraten omvatten van aardbeien, frambozen, kersen, bosbessen, bramen, cranberry, pruimen alsmede ander lokaal geteelde vruchten en purees ervan.

SVZ heeft 7 andere productievestigingen in Nederland, Polen, Spanje, Marokko en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen