NetManage brengt eBusiness nog dichterbij met OnWeb

Datum nieuwsfeit: 03-07-2000
NetManage brengt eBusiness nog dichterbij met OnWeb®

Kloof tussen eenvoudige gegevenstoegang en eBusiness-applicaties overbrugd

Veenendaal, 3 juli 2000 NetManage, leverancier van applicatie integratie en eBusiness oplossingen, komt op de markt met een nieuwe productlijn genaamd OnWeb. Met de OnWeb oplossingen van NetManage kunnen bedrijven hun bedrijfsprocessen succesvol overbrengen naar het Web om hun eBusiness-activiteiten op te starten of uit te breiden. De 30.000 bestaande klanten van NetManage kunnen met deze producttoevoeging NetManage-technologie inzetten voor activiteiten van eenvoudige host-toegang vanaf de pc en via het Web tot en met volledige data-integratie en manipulatie binnen één browser-venster. De OnWeb productlijn zal de hoeksteen vormen van NetManages strategie om eBusiness toegankelijk te maken.

De OnWeb-producten zijn ontworpen om oplossingen te bieden waarmee bedrijven hun processen openstellen voor nieuwe groepen gebruikers. Klanten, distributeurs en business partners krijgen de mogelijkheid om via het Web orderinvoer en bewaking, voorraadbeheer en verzending af te handelen. De OnWeb producten zijn niet gericht op vervanging maar op hergebruik en uitbreiding van bestaande applicaties. De kosten om eBusiness mogelijk te maken zijn hierdoor relatief laag en de implementatietijd is kort.

"NetManage biedt indrukwekkende en complete oplossingen voor de overgang naar eBusiness", aldus Cindy Borovick, Research Manager van marktonderzoeksbureau IDC. "De combinatie van producten voor gegevenstoegang en volwaardige eBusiness-integratie-oplossingen zijn bij uitstek geschikt voor bedrijven die snel de overgang naar het Web willen maken."

De eerste OnWeb-producten zijn OnWeb Host Publisher en OnWeb Integrator. De compatibiliteit van deze oplossingen garandeert dat organisaties met host-publishing applicaties eenvoudig en snel kunnen migreren naar geïntegreerde applicaties. Daarnaast verschaft OnWeb Developer mogelijkheden voor gegevenstoegang en sjablonen waarmee gebruikers hun eigen applicaties kunnen ontwikkelen met behulp van meerdere tools. Alle OnWeb-oplossingen bevatten ook de veelgebruikte beheertools en ingebouwde real-time ondersteuningsfuncties van NetManage.

"NetManage weet dat het bedrijfsklimaat van vandaag oplossingen vereist die een snelle, flexibele en gefaseerde benadering van eBusiness mogelijk maken", aldus Zvi Alon, President en CEO van NetManage. "De OnWeb-producten bieden een cruciale combinatie van snelle, veilige oplossingen waarmee in de kortst mogelijke tijd host-gebaseerde webapplicaties kunnen worden gerealiseerd. Bedrijven kunnen daardoor hun klanten en business partners webapplicaties met hoge performance aanbieden die bestaande systemen en informatie volledig blijven benutten."

NetManage
NetManage (Nasdaq: NETM) is opgericht in 1990 en levert oplossingen en services op het gebied van toegang, publishing, integratie en ondersteuning waarmee bedrijven bestaande informatiesystemen kunnen optimaliseren en probleemloos de overstap naar eBusiness kunnen maken. Het bekroonde product- en serviceaanbod van NetManage omvat software voor applicatie-integratie en host-toegang en oplossingen voor gecentraliseerd beheer en real-time support; daarmee kunnen informatiesystemen worden omgezet in krachtige eBusiness-oplossingen. NetManage verkoopt haar producten en services wereldwijd via de eigen verkoopafdeling, internationale dochterbedrijven en geautoriseerde distributiepartners. NetManage biedt haar producten en bijbehorende diensten overal ter wereld aan via rechtstreekse verkoop, internationale dochterondernemingen en geautoriseerde distributiepartners. Het hoofdkantoor van de Northern Region (Benelux en Scandinavië) is gevestigd in Veenendaal en staat onder leiding van Chris Mason. Voor meer informatie kunt u naar www.netmanage.com gaan, een e-mailbericht sturen naar (sales@netmanage.nl) of +31 (0) 318 519696 bellen.
Voor meer informatie:
Jeronimus-Wolf B.V.
Hanneke van Dreumel
Hanneke@jeronimus-wolf.nl

Laura van Riemsdijk
NetManage Northern Region
(Laura.van.Riemsdijk@NetManage.nl)

NetManage, eN2000, ViewNow, SupportNow, OnWeb, het NetManage-logo en het 'lizard-in-the-box'-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van NetManage en/of haar dochterbedrijven in de Verenigde Staten en in andere landen. Simware en Salvo zijn geregistreerde handelsmerken van Simware Inc. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars.