Gratis Nissan Almera uitgereikt

Datum nieuwsfeit: 03-07-2000
AutoRai

Gratis Nissan Almera uitgereikt 3-7-00 15:00:00. Cocky en Annelies de Haan uit Soest zijn de gelukkige winnaars van een gloednieuwe Nissan Almera 1.5. Het echtpaar won de auto ter waarde van 33.745,- met een direct-mailactie van Nissan Motor Nederland. Onlangs ontvingen zij de sleutels bij Nissan dealer Koops in Amersfoort.

Annette van Moock, Advertising and Sales Promotion Coordinator bij Nissan Motor Nederland vertelt: Wij hebben alle Nissan rijders en een aantal vreemdmerkrijders een kaart gestuurd met een verkeersbord erop. We nodigden ze uit om in de showroom te komen controleren of ze hiermee een nieuwe Almera hadden gewonnen." In totaal kwamen vijf kaartjes overeen met afbeeldingen in Almera's in de diverse showrooms.

Cocky en Annelies hadden net het plan opgevat om naar een nieuwe Almera te gaan kijken. Na een bezoekje aan onze dealer raakten we helemaal overtuigd van de kwaliteiten van de auto, aldus Cocky. Toen het echtpaar besloot de Almera te kopen, herinnerde Annelies zich de actie. Verkoper Dennis Andriese controleerde het kaartje met dat in de auto en kon de Soestenaren feliciteren. Hij vertelt enthousiast: Cocky en Annelies zijn al jarenlang trouwe klanten. Het is ze dan ook van harte gegund! Het echtpaar gebruikt de auto voornamelijk voor het woon/werkverkeer en om hun twee kinderen naar school te brengen. De Almera is hier uitermate geschikt voor. Het is een veilige, comfortabele auto. Zo zijn achterin bijvoorbeeld bevestigingspunten voor kinderstoeltjes van het internationaal bekende ISOFIX-systeem aangebracht.